Ortnamnet lodrätt på android-tablet

Hej! Jag har en Android-tablet och sedan ni lanserade den nya designen på prognossidorna står ortnamnen man sökt lodrätt till vänster högst upp. Har inte hjälpt att starta om den. Ser mkt konstigt ut. Kan jag göra något själv eller är det något ni behöver justera?

Kommentarer

  • Hej Anna! Tack för påpekandet. Det ska kollas upp asap.
    Det ligger hos oss inte dig. :-)
    Leif Webbkoordinator
  • Hej Anna,
    Detta ska vara åtgärdat nu. Återkom om det fortfarande är ett problem.
    Vänliga Hälsningar
    Therese