När kommer ni med en uppdaterad app?

Kommentarer

  • Hej Carl Axel, tack för ditt inlägg!
    Vi har gjort en uppdatering av appen, både "under huven" och med lite mer funktionalitet. Den håller på att testköras nu, och vi räknar med att den ska vara ute publikt innan iOS 11 släpps till hösten.
  • Hej .
    SMHI appen i min IPad uppdaterar inte .
    För att få den uppdaterad måste jag byta ort men regnradan uppdaterar inte då heller .
    För att få allt uppdaterat måste jag ta bort appen och ladda hem en ny varje gång .
  • Hej Jan, tack för att du kontaktar oss om detta.
    Testa att ta tag i tabellen och dra den nedåt, så att uppdaterings-symbolen snurrar, då ska en ny prognos laddas in.
    Önskar dig en fortsatt bra torsdag!