Max-temp under Juni-Juli-Aug i stockholm/City/Observatoriekullen

Hur varmt har det varit i Stockholm som Max i sommar/ Hälsningar Ingvar Blom

Kommentarer

  • Den högsta max-temperaturen vid mätstationen Stockholm A (Observatoriekullen) under juni/juli/augusti 2017 har varit blygsamma +26.0 grader (18 juni). Det var dock varmare i maj: +28.9 den 28 maj, och +27.8 den 19 maj.