Kundenkät med förhinder

Har precis besvarat er enkät på webben, med omsorg och eftertanke & en del förslag på hur ni kunde förbättra sajten.
Men när jag var klar ville ni att jag skulle godkänna cookies, som "kommer att vara tillgängliga för/kunna delas med samarbetspartners, annonsörer och teknikplattformar".
Som tack för hjälpen skulle ni alltså sälja mina data till annonsörer? Det var en dålig idé, och jag raderade mitt enkätsvar.
Med vänlig hälsning
Jolin Boldt

Kommentarer

  • Hej Jolin! Tack för att du ville hjälpa oss genom att svara på frågorna. Beklagar att du upplevde att det är tveksamma villkor. Vi har bollat tillbaka detta till företaget som tar fram enkäten. De meddelar att de inte delar eller säljer till tredje part idag men de tar bort den cookie som möjliggör det nu. Det enda cookien gör nu är att komma ihåg att enkäten blivit besvarad eller bortklickad så att den inte dyker upp igen. Tack för påpekandet. Det går att svara på enkäten utan att behöva var med i deras panel.Man behöver heller inte vara med i tävlingen för att kunna svara.
    Leif Webbkoordinator