Kartfunktionen i appen för IPad.

Tidigare var det möjligt att zooma in o ut i kartan. Går inte längre då symbolerna för styrningen av denna funktion har försvunnit.

Kommentarer

  • Hej Torbjörn, detta är inte ett känt problem och nu när vi testar kan vi inte återskapa problemet. Kan du skicka en screen shot på problemet? Vilken version av appen och vilken version av iOS har du?

    Vänliga hälsningar
    Therese