Ingen fråga

Hej
Vill bara skicka ett stort tack för att ni gör informationen på hemsidan mer tillgänglig.

Kommentarer

  • Tack för din feedback! Så roligt att höra att förändringen lett till något gott!
  • Hej,
    Den nya vädersidan är mycket bra med allt samlat på samma sida. Tabellen är nu tydlig och lättläst.
    En önskan dock, sätt klockslaget för när prognosen utfärdades ovanför tabellen i stället för under. Då slipper man bläddra för att hitta det.
  • Hej!

    Vi taggar ditt förslag!