Gribdata AROME

Hej, har ni tillgänglig gribdata som är mindre till storleken / har ni några bra tips på program att eventuellt trimma gribdatan för Windows? Är egentligen bara intresserad av att rita upp vinden och använda vinddatan för en viss höjd och hade velat ha flertalet tidpunkter. Mvh Linus
Linus

Kommentarer

  • Hej Linus,

    Nej, det som finns är det som du hittar via våra apier.

    Något bra program för Windows kan vi tyvärr inte tipsa om då vi inte har någon koll på det.

    Hälsningar
    Susanne Kundtjänst