Gillar Beta-versionen av prognosen

Ville visa min uppskattning för den nya Beta-versionen av prognosen som inkluderar mer än ett möjligt framtida väder och även ger respektive scenarios realtiva sannolikhet. Äntligen! Ni har valt ett mycket bra och intuitivt sätt att besktiva osäkerheten ("konfidensband") runt er centralprognos. Bra jobbat.

Kommentarer

  • Hej Rickard,
    Tack för din återkoppling, det tar vi med oss i det fortsatta arbetet!
    Önskar dig en fortsatt bra dag.

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.