Förslag, möjlighet att zooma i 10 dygnsdiagrammet

Jag saknar möjligheten att zooma i 10 dagarsdiagrammet

Kommentarer

  • Hej Lars, tack för ditt förslag!

    Zoomningen fungerar tyvärr dåligt i mobilen. Därför har vi valt att inte ha kvar denna funktionalitet.
    Jag för vidare ditt önskemål till ansvariga för tjänsten så får de undersöka möjligheterna med att återinföra funktionen.
  • Det syns ju direkt vilken plattform sökningen kommer från.
    Ta bort zoom för sökning från mobil men låt den finnas för sökning från PC.
  • Lars skrev: Det syns ju direkt vilken plattform sökningen kommer från.
    Ta bort zoom för sökning från mobil men låt den finnas för sökning från PC.

    Jag säger samma sak, har ni lust att svara på tilltal?
  • Hej på er!
    Vi har skickat detta vidare till ansvariga för tjänsten, som för tillfället är på semester.
    Vi får vänta och se vad dom kan göra.

    Ha det gott!
  • Hej!
    Vi har för närvarande inga planer på att införa möjligheten att zooma tyvärr. Men om efterfrågan ökar, får vi naturligtvis överväga detta igen.
    Hälsningar