Data medeltemperatur år

Hej SMHI,
Jag följer SMHI:s data för station "Landvetter Flygplats" avs månadstemperatur sedan många år tillbaka, och korrelerar detta mot min elförbrukning för min villa i diverse diagram i Excel.
Jag undrar nu om det finns publicerad årsdata avs. medeltemperatur tillgängligt på SMHI:s hemsida för station "Landvetter Flygplats"? Det jag hittade på hemsidan avs. årsdata var station Göteborg, och det är som ett annat mildare klimat där vid kusten jmf Landvetter Flygplats. Min rådata och statistik som jag följer går från 2010 till idag, intressant läsning för den nyfikne då vi gjort energiförbättrande åtgärder på huset som jag följer upp.
MVH Patrik Malmberg, Mölnlycke
Patrik Malmberg