Bug i 10 dygnsprognos på hemsidan

Om man vill titta på "Diagram" och "2 dagar" så visas inte 48h framåt på hemsidan eftersom det inte går att "scrolla" höger, däremot fungerar det på appen. Nu kl.11.30 visar den till imorgon 23.00, ca. 24h alltså, men jag har för mig att det varierar lite. Det har varit så ett tag i samband med den större uppdateringen som kom för ett tag sedan.
Magnus

Kommentarer

  • Hej Magnus,

    Det stämmer att det skiljer sig åt hur appen och smi.se presenterar antal timmar under 2 och 10-dygnsdiagrammet.

    Om du kollar på smhi.se via din mobil så blir ju diagrammen mer i hoptryckta än i om du använder appen. Vi kommer kolla på det i vårt framtida utvecklingsarbete.

    Hälsningar

    Susanne Kundtjänst