Android APP och söka platser

Hej

Varför går det inte att få en prognos på till exempel Mysingen i telefonappen medan det fungerar på datorn? Det verkar som om appen bara gillar orter och öar. Använder Android telefon.

Kommentarer

  • Hej Henrik, tack för din fråga!
    Telefonappen och webben har för närvarande två olika ortsdatabaser (men samma prognosmodell), därför skiljer det en aning mellan mobilen och www.smhi.se på valbara orter.
    Detta är något som är åtgärdat i nästa version av appen.
    Vi har påbörjat jobbet med att uppdatera appen, det kommer dock att ta lite tid.
    Önskar dig en fortsatt bra fredag!