Ytterligare paket trots att jag redan fått digitalboxen?

Jag vill ha det kostnadsfria grundutbudet med tv-kanaler som ingår i hyran. Därför har jag beställt en gratis digitalbox och hämtat ut den.

Nu har jag fått ytterligare ett paket och det kommer från Open Universe. Vad ska jag göra?

Skövdebostäder

Kommentarer

  • Hej!

    Vad bra att du har kontaktat oss med dina frågor.

    Paketet innehåller en kostnadsfri medieomvandlare. Om det inte redan finns en medieomvandlare i lägenheten som du bor i, skickas den per automatik till dig om du beställer tv eller flera tjänster via fiber

    Allt är alltså helt i sin ordning och det är inte förenat med några kostnader att hämta ut paketet.

    En instruktion på hur du använder medieomvandlaren hittar du här:

    Josefine Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.