What does "kokvrå", "pentry", "rok" and "rokv" mean?

Skövdebostäder

Kommentarer

    • Kokvrå is a small kithchen with fridge/freezer, sink and a regular stove.
    • Pentry is a trinette kitchen. It consists of a sink, two hotplates and a small freezing compartment.
    • “Rok” means “rum och kök” (room and kitchen).
    • “Rokv” means “rum och kokvrå” (room and a small kitchen corner, look at the floor plan for more information of how big the kitchen area is).
    Skövdebostäder

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.