Vilket är mitt förråd?

Kommentarer

  • Det varierar från område till område hur förråden är placerade. En del har dem i sin lägenhet, en del på vinden, andra i källaren och en del en bit bort. I de fall ditt förråd är placerat utanför lägenheten är det markerat med ditt objektsnummer, eller sista delen av det. Är du osäker på vilket som är ditt förråd kan du alltid kontakta din kvartersvärd.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.