Vilka tv-kanaler ingår i det kostnadsfria utbudet från Allente?

Hej Skövdebostäder!

Jag undrar vilka tv-kanaler som ingår i det kostnadsfria utbudet från Allente?
Niklas

Kommentarer

  • Hej Niklas!

    Tack för att skriver i vårt forum.

    Det är många som undrar detta just nu då Allente kommer att bli den tv-operatör som kommer att kunna erbjuda det kostnadsfria grundutbudet Must Carry.

    Dessa kanaler ingår i det kostnadsfria utbudet från Allente : SVT1, SVT2, TV4, Barnkanalen/SVT24 och Kunskapskanalen.

    Klicka på länken för att få mer information; Ny leverantör av gratis-tv | Skövdebostäder (skovdebostader.se)

    Önskar dig en trevlig torsdag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.