Vem får lägenhetserbjudande?

Vem får ett lägenhetserbjudande?

Kommentarer

  • När en lägenhet blir ledig publiceras den på vår hemsida så alla som står i bostadskön kan anmäla intresse på den. De 5-8 personer som har högst köpoäng och en godkänd kreditupplysning får sedan erbjudande om lägenheten.
    Josefine Kommunikatör
  • Hej
    Hur når erbjudandet mig? är det via e-post?  /Johan
  • Hej!

    Information om erbjudandet skickas till dig på det sätt du önskat att vi kommunicerar med dig. För de flesta är det e-post men en del har valt brev som korrespondens och då skickar vi brev. Erbjudandet skickas till den e-postadress eller postadress du har registrerat på Mina sidor. Så det gäller att de är uppdaterade.

    Du kan också alltid se ditt erbjudande på Mina sidor om du loggar in. Du hittar dem i menyn Erbjudanden. I menyn under Anmält intresse kan du se din placering på just det objektet om du inte fått ett erbjudande.
    Eva-Lisa Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.