Varmt i lägenheten

Hej. Läste på nätet att man kan få tillbaka viss del av hyran om man har 28 grader eller mer inomhus. Har 30 grader i min lägenhet och det har varit så ett tag nu.

Kommentarer

  • Hej Sven!

    Jag förstår att det kan vara jobbigt med värmen. När det är varmt utomhus blir det tyvärr även väldigt varmt inomhus. Jag förstod i ett av dina andra inlägg att du bor på Hästhoven och vid det här ärendet hänvisar jag dig vidare till Norras distriktsassistent, Mahnaz Fakhari som du når på mejladress mahnaz.fakhari@skovdebostader.se eller på telefonnummer 0500-47 74 27.

    Ha en fin dag!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.