Uthyrningspolicy och turordning?

Varför följer inte Skövdebostäder turordningen på Gamla skolan?
Vi har sett och hört att flera lägenheter inte kommer upp på ledigt det är många som undrar varför de ej står på ledigt eller e det några vänner bekanta som slipper bostadskön ????

Kommentarer

  • Hej!

    Alla lägenheter som sägs upp läggs ut på vår hemsida i minst åtta dagar. Under dessa åtta dagar kan de som är registrerade i vår bostadskö anmäla intresse om de är intresserade av just den specifika lägenheten.

    Eftersom det är tre månaders uppsägningstid, ligger lägenheterna ute långt innan hyresgästen flyttar ifrån sin lägenhet.

    Här kan ni läsa mer om vår uthyrningspolicy.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.