Varför får jag felmeddelande på personnumret vid registrering?

Hej,

Min dotter som är 17 år i höst vill ställa sig i bostadskö. Det verkar inte fungera. Vi får ett felmeddelande att det var något fel på personnumret. Hur kan vi lösa detta?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss med din fråga.

    Året man fyller 18 år kan man registrera sig i vår studentbostadskö.
    Det är de studenter som är antagna till Högskolan i Skövde som kan få hyra en studentlägenhet hos oss.

    I vår vanliga bostadskö har vi en åldersgräns på 15 år.

    Ha en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.