Vad krävs för att få hyra en studentlägenhet?

Hej!

Vad är det som krävs för att man ska få hyra en studentlägenhet?

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Man måste vara antagen vid Högskolan i Skövde för att kunna skriva kontrakt dessutom krävs ett godkänt studieresultat på minst 15 högskolepoäng per temin. Det vill säga samma krav som CSN har för studiemedel, vilket motsvarar studier på halvfart. Detta gäller under hela studietiden.

    Med vänlig hälsning
    Kristina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.