Vad kan jag förvänta mig kring inomhusklimatet i lägenheten?

Kommentarer

  • Skövdebostäder har som målsättning att hålla en god balans mellan inomhustemperatur och energiförbrukning. Med hänsyn till Socialstyrelsens regler och företagets miljömål, har vi beslutat att temperaturen under uppvärmningssäsongen skall vara 21ºC ±0,5ºC i lägenheterna.
    Upplever du att din lägenhet inte uppfyller dessa krav, kontakta din kvartersvärd.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.