Vad innebär 55+, 65+ och 70+?

Hej!

Vad innebär 55+, 65+ och 70+?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för en bra fråga.

    Våra seniorboenden är tillgängliga för dig som är 55+ medan trygghetsbostäderna på Fältspaten är för dig som är 70+ och Norra Aspövägen för dig som fyllt 65 år.

    Ha en fin dag!
  • Hej
    Var i Skövde har ni sk seniorboenden 55+?
    Hur många finns det totalt och planeras det fler? Har hört att Mossagården skulle ha 55+ hus, stämmer det?
    Tacksam för svar!

  • Våra seniorboenden 55+ finns på Gamla Skolan, Henriksbergsgatan 38 & på Havstenavägen 6.

    För tillfället planerar vi inte för några nya 55 +lägenheter.
    På Mossagården bygger vi trygghetsbostäder för dem som är 65 år och äldre.

    Jessica Kundcenter
  • Hej!

    Betyder det att alla som bor på adressen måste vara 55+. ? Kan man bo med halvvuxet barn?
  • Det är endast personen som står på kontraktet som behöver vara 55 år eller äldre.

    Med vänlig hälsning
    Stina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.