Var felanmäler jag att mitt kylskåp låter?

Hej!

Mitt kylskåp på kurorten låter väldigt mycket då vibrationer från kompressorn fortplantar sig in i golvet och skåp bredvid. Frysen är avfrostad så den går inte på högvarv på något sätt.

Är det något jag kan göra åt detta? Det driver mig till vansinne eftersom man hör det överallt i lägenheten.

Kommentarer

  • Hej!

    Det var tråkigt att höra.

    Ta kontakt med din kvartersvärd. Numret hittar du i trapphuset så kan hen kontrollera ditt kylskåp.

    Ha en trevlig Valborgsmässoafton!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.