Vad gör jag om jag upptäcker att något inte stämmer överens med besiktningsprotokollet?

Hej!

Vad gör jag om jag hittar fel som inte finns med på besiktningsprotokollet?

Kommentarer

  • Hej!

    Vad bra att du hör av dig till oss med din fråga.

    Inom åtta dagar från inflyttning måste du kontakta din kvartersvärd om du upptäcker något som inte överensstämmer med besiktningsprotokollet. Ett bra tips är att gå igenom lägenheten precis när du flyttat din, när den fortfarande står tom.

    Lycka till!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.