Vad gäller vid uppsägning av dödsbo?

Kommentarer

  • Kontakta Bobutiken för uppsägning av ett dödsbo. Har du inte möjlighet att komma till Bobutiken kan vi skicka dig en uppsägningsblankett. Uppsägning av ett dödsbo måste kunna strykas av dödsfallsintyg.
  • Hej min pappa Bo Malmö 380120 dog i fredags o vill säga upp hans lägenhet idag
    Mvh
    Dotter Pia Westman
  • God morgon Pia,

    Beklagar din förlust, ta kontakt med vår uthyrare Anna Johansson; 0500-47 74 19, anna.johansson@skovdebostader.se för att säga upp din pappas lägenhet.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.