Vad är skillnaden mellan "Tillträde" och "Tillgänglig fr.o.m"?

På studentlägenheterna står det både "Tillträde" och "Tillgänglig fr.o.m". Vilket av datumen kan man flytta in? Betyder "Tillgänglig fr.o.m" samma sak som "ev. ledigt från"?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du skriver till oss.

    Tillträde är det datumet som lägenheten är uppsagd till och tillgänglig fr.om betyder att lägenheten eventuellt kan vara ledig från och med det datumet som angivs där.
    Nuvarande hyresgäst har då lämnat önskemål om att få flytta ut tidigare.

    Lycka till med ditt sökande!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.