Varför är uteplatsen vid Stenvägen 10 borttagen?

Varför är uteplatsen vid Stenvägen 10 borttagen? Lite snöpligt att grillen är kvar men huset och bänkarna är borta.

Kommentarer

  • Tack för att du kontaktar oss i detta ärende.

    Nya utemöbler är beställda till denna grillplats.
    I nuläget kommer det framöver inte att finnas ett tak över sittplatserna.

    Hoppas att du får många trevliga grillstunder i sommar!
    Jessica Kundcenter
  • En nyfiken fråga, varför inget tak? Om det regnar blir det ju blött? Man har ju kunnat sitta där även om det kommit en skur
  • Vi har valt att ta bort taket på grund av att det utgjorde ett insynsskydd till uteplatsen, vilket i sin tur ledde till att uteplatsen har utsatts för förstörelse.

    Om det finns behov av tak hänvisar vi i dagsläget till uteplatsen på Stenvägen 11 eller lekplatsen på Stenvägen 4.

    Vi kommer ta med oss önskemålet kring tak och undersöka om det finns möjlighet att skapa ett mer öppet skydd till nästa år.

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.