Hej! Får man sätta upp en TV på väggen i sin lägenhet på Jordfräsen?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Det finns en förstärkning för TV på del av en vägg i vardagsrummet*. Var den är placerad är lite olika beroende på lägenhetens planlösning. I samband med inflyttning kommer information om detta ges. Vill du redan nu veta var förstärkningen finns i just din lägenhet får du gärna mejla till info@skovdebostader.se.

    *Undantag för ettorna som har en betongvägg där man kan sätta upp sin TV.

    Med vänlig hälsning
    Stina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.