När uppdaterade jag mig senast?

Står i kö hos er sedan några år.   Hur kan jag se på Mina sidor när jag uppdaterade sist? Hittar inget datum när jag går in på mina sidor.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig till oss på Skövdebostäder med din fråga.

    Du kan se att kötiden är uppdaterad genom att på Mina sidors startsida scrolla ner till Min profil längst ner till höger. Under Upphör kan du se vilket datum som intresseanmälan upphör och då måste du förnya innan det datumet.

    Önskar dig en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.