Får man bo kvar i ungdomslägenhet när man har fyllt 30?

Hejsan,

Jag är nyss fyllda 29 år, vad händer om jag söker och får en lägenhet som det står max 29 på? Får jag bo kvar efter jag fyller 30 eller hur funkar det?

Mvh Emma

Kommentarer

  • Hej Emma!

    Tack för att du hör av dig till oss med din fråga.

    Självklart får man bo kvar när man har fyllt 30, men man får max vara 29 år gammal när man skriver under bostadskontraktet.

    Ha en trevlig måndagskväll!
    Jessica Kundcenter
  • Hej igen, hur länge, finns de någon gräns? Mvh emma
  • Hej!

    Det finns ingen övre åldersgräns när det gäller hur länge man får bo kvar i våra ungdomslägenheter.

    Önskar dig en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.