När börjar ni installera vitvaror som man beställt på underhållsbeställning?

Jag undrar när ni börjar installera vitvaror som man beställt på underhållsbeställning?

Kommentarer

  • Hej!

    När det gäller tidsplaneringen för installation av en vitvara som ingår i ditt HLU, ditt löpande lägenhetsunderhåll, ta kontakt med din kvartersvärd.
    Kontaktuppgifter till din kvartersvärd finns i din trappuppgång och på dina "Mina sidor" på vår hemsida.

    Om du har beställt en standardhöjande åtgärd kommer vi att påbörja installationerna av beställda standardhöjande åtgärder under sista veckan i september eftersom vi har haft installationsstopp på grund av den pågående pandemin.

    Det är många som har lämnat in beställningar under pandemin och vi kommer att gå i datumordning efter när beställningen har kommit in till oss.

    Arbetet kommer att pågå under hösten och man kommer att bli kontaktad i förväg innan arbetet utförs.

    Med vänliga hälsningar
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.