TV och bredband med olika leverantörer?

Hej!

Kan jag ha  Allentes gratispaket för TV och samtidigt ha en annan leverantör till mitt bredband?

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Kul att du har hittat till vårt forum.

    Ja, du kan välja olika leverantörer för TV-utbud och bredband.

    Följ denna länk Open Universe, där du kan se de olika utbuden som finns att välja emellan.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Jessica Kundcenter
  • Hej
    Vilka fiber leverantörer kan jag välja på? Jag bor på Havstenavägen 20
  • Hej Eva!

    Följ denna länk Open Universe och skriv in din adress som du bor på. Det kommer att laddas upp en lista på de leverantörer som du kan välja bland.

    Hoppas att du får en bra start på veckan.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.