Hur anmäler man intresse för en odlingslott på Trängens koloniområde?

Ser på mina promenader att verkar finns lotter som inte används?
Intresserad av att hyra. Särskilt nr 20 .

Vänligen
Granfors

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du är intresserad av att odla.

    Det är Skövdebostäders hyresgäster som har möjlighet att odla på dessa lotter.
    Om du är hyresgäst hos oss kontakta en av dina miljövärdar för förfrågan om det finns någon tillgänglig lott.

    Lycka till med ditt odlande!
    Jessica Kundcenter
  • كيف حالك ! أعيش في منطقة نورا ترانج ألين ، وأحب الزراعة والعمل فيها ، لذلك أتمنى الحصول على قطعة أرض صغيرة لها.
  • Hej, jag er intresserad  i odla,i närheten av bostaden som jag bor i,mvh AlanAhmady
    Alan
  • Hej,

    Trevligt att du är intresserad av att odla.

    Jag kan inte se att du är hyresgäst hos Skövdebostäder och ser inte heller var du bor.

    Det bästa är att du tar kontakt med din fastighetsägare och frågar.

    Önskar dig en trevlig helg!
    Kristina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.