Hur är tillgången till studentbostäder?

Hej!

Hur brukar tillgången vara på studentlägenheter? Det är ju trevligt att ha ett boende när man kommer som ny student.

Kommentarer

  • Hej Helena!

    Va kul att du är intresserad av våra studentbostäder.

    Just nu är det i stort sett ingen kötid. Det är svårt att säga hur det blir när antagningsbeskedet inkommer. Vi kan inte garantera att det finns lediga lägenheter till alla men det är viktigt att man står i bostadskön och anmäler intresse till de lägenheter som man är intresserad av.

    Vi har byggt 132 nya studentbostäder som du kan läsa mer om på vår hemsida och anmäla intresse om du blir antagen på högskolan.

    Hoppas att du hittar ett boende som passar dig!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.