Hur bokar jag tid för val av tapeter, väggfärg och golv?

Kan jag komma in på kontoret och välja tapeter, golvtyp och väggfärg hos er?

Kommentarer

  • Hej!

    Självklart kan man komma in och göra sina tapet- och färgval hos oss i vår Bobutik.

    Under pågående Covid-19 pandemi behöver man kontakta vår Kundtjänst; 0500-47 74 00 och boka en tid för sitt besök.

    Vi ser fram emot ditt besök!
    Jessica Kundcenter
  • Hej! Hittade att man kunde se vissa tapeter på nätet, är Decorama Easy Up 2019 och Borosan Easy Up 20 allt som finns i sortimentet, eller har ni fler i bobutiken?
    Samt finns det några exempel på val av golv på nätet eller måste man komma till kontoret för att välja golv?
  • Man kan titta på både tapeter och golv på nätet.

    Tänk på att olika skärmar och individuella skärminställningar påverkar färgåtergivning och det kan inte garanteras att färgnyanserna på varorna stämmer överens med de bilder som visas.

    För tapetval gäller precis som du skriver följande kollektioner:
    • Decorama Easy Up 2019
    • Borosan Easy Up 2020
    För golvval besök www.pergogolv.seoch det är följande laminatgolv som gäller för hall & kök:
    Om du vill se tapeter & golvval på plats hos oss är du välkommen att boka en tid med oss!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.