Får man låna tennisbanan vid Folkets Park?

Hej!

Jag undrar om man får låna tennisbanan som boende hos Skövdebostäder även om man inte bor på Folkets Park?
/Elin

Kommentarer

  • Hej Elin!

    Kul att du har hittat in till vårt forum.

    Tennisbanan som finns vid Folkets Park är endast till för de hyresgäster som bor vid Folkets Park, Billingesluttningen, Vadden, Armborstet och Fältspaten.

    Önskar dig en bra dag!
    Jessica Kundcenter
  • Hej Hur bokar man tennisbanorna vid gustav lakes väg o vad kostar det
  • Det är kvartersvärdarna som ansvarar för bokningssystemet och som har nyckel till tennisbanan.

    För att kunna boka en tennisbana, kontakta någon av dem på telefon:
    0500-47 74 81, 0500-47 74 82.

    Lycka till med med tennisspelandet!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.