Var hittar jag telefonnummer till Skövdebostäders personal?

Hej!

Jag undrar var man kan se direkt telefonnummer till era anställda det fanns på den gamla hemsidan? Eller ska ni inte ha med det i fortsättningen?

Kommentarer

  • Hej Arne!

    Tack för en bra fråga.

    Vi ska absolut ha med anställda på nya webben. Vi har varit tvungna att välja vad vi börjar med. Det kommer att komma en lista med anställda framöver, vi hoppas ha det på plats inom en månad.

     Ha det gott så länge!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.