När kommer det ut lediga studentlägenheter?

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du skriver till oss.

    När vi har lediga studentlägenheter ligger de publicerade på vår hemsida fredag till och med måndag. Då kan man anmäla intresse på alla studentlägenheter som man är intresserad av och i den turordning som man helst önskar dem. För att kunna anmäla intresse måste man vara registrerad i vår studentbostadskö.

    Tänk på att du måste kunna uppvisa ett antagningsbesked från Högskolan i Skövde för att få skriva kontrakt för studentlägenhet.

    Lycka till med sökandet!

    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.