Är studentlägenheterna omöblerade?

Är era studentlägenheter möblerade? Eller får man möjligthet att inreda själv? Jag vill absolut inte bo med någon annans möbler så om lägenheterna är möblerade finns det möjlighet att flytta de någon annan stans under tiden man bor där?
Vad är det för regler i en studentlägenhet? Får man måla om? Tapetsera?
Sen undrar jag även om man får sätta dit en säkerhetskedja på dörren? Tack för svar 😀

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig med dina frågor.

    Alla våra studentlägenheter är omöblerade och har målade väggar.
    Om du vill måla om ska det vara fackmannamässigt utfört och vara i diskreta färgval, om inte kan du bli debiterad vid avflyttning.

    Nej, det är inte tillåtet att installera en säkerhetskedja på dörren till en studentlägenhet. Alla trappuppgångar har portlås så att obehöriga kan stängas ute.

    Trevlig helg!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.