Hur många får erbjudande på en studentlägenhet?

Hej,

Det står att de 5 första i kön till en lägenhet ska få komma och titta på den. Jag har varit placerad bland de 5 första men inte fått något erbjudande att komma och titta på några lägenheter? Vad beror det på? Måste jag själv höra av mig på något sätt?

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du kontaktar vårt frågeforum i detta ärende.

    Det är olika uthyrningsförfaranden för våra reguljära lägenheter och för våra studentlägenheter.

    När det gäller studentlägenheter är det en person i taget som får erbjudande och som får möjlighet att se lägenheten. För reguljära lägenheter är det 5 - 8 personer.

    Önskar dig en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.