Får man sätta upp staket på Hästhoven?

Hej,
Vi undrar om det fortfarande diskuteras något om att få sätta upp staket på uteplatserna?
Det är inte att vi lider av insyn utan snarare handlar det om att vi har hund och vill gärna ha uteplatsen inhägnad pga det.
Ser flera djurägare som satt upp kompostgaller runt sina uteplatser dock vore det snyggare med ett staket.
Vad får man och får man inte göra med sina uteplatser?

Kommentarer

  • Hej!

    Hör med din kvartersvärd gällande denna fråga, hen är den som vet vad som gäller på ert område.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.