Hur uppdaterar jag min köplats?

Hej!
Har försökt ett antal gånger att förnya att jag vill stå kvar i kön, men har tydligen inte lyckats eftersom jag hela tiden får påminnelse om att jag ska förnya. Vad gör jag för fel?
Hälsningar
Katarina

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du kontaktar oss så att vi kan förklara för dig hur man förnyar sin intresseanmälan.

    Vi passade på att förnya din intresseanmälan, när vi kontrollerade om den var uppdaterad eller inte.

    För att uppdatera din intresseanmälan öppnar du den, läser igenom och sparar. Exakt hur du gör för att komma till din intresseanmälan beror på om du använder dator eller mobiltelefon.

    På dator:
    1. Logga in på Mina sidor på vår hemsida.
    2. Antingen öppnar du Intresseanmälan lägenhet (eller förråd, eller student beroende på vilken du ska uppdatera) som du hittar i vänstermenyn. Eller så scrollar du ner till Min profil, längst ner till höger och klicka på länken Lägenhet
    3. Kontrollera att dina nuvarande uppgifter stämmer. Klicka på Spara längst ner på sidan.
    4. Du kan se att kötiden är uppdaterad genom att på Mina sidors startsida scrolla ner till Min profil längst ner till höger. Datumet Upphör har flyttats fram ett år.
    På mobiltelefon:
    1. Logga in på Mina sidor på vår hemsida.
    2. Öppna intresseanmälan som du hittar i menyn.
    3. Kontrollera att dina nuvarande uppgifter stämmer. Klicka på Spara längst ner på sidan.
    4. Du kan se att kötiden är uppdaterad genom att på Mina sidors startsida scrolla ner till Min profil. Datumet Upphör har flyttats fram ett år.
    Du måste uppdatera din kötid en gång var tolfte månad för att inte åka ur kön.

    Ha en trevlig helg!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.