Spärrad intresseanmälan

Hej
Jag har blivit spärrad från att intresseanmäla för lägenheter för att jag glömt svara, jag är ny med det här att söka lägenheter och pågrund av att ja stått reserv till en linje i Skövde tills nu så har jag intresseanmält studentlägenheter för att förhoppningsvis bli antagen så att jag skulle kunna tacka ja men jag blev aldrig antagen så jag tänkte inge mer på det men nyligen så blev jag antagen och när jag skulle intresseanmäla för studentlägenheter stod de att jag va spärrad. Finns de nått sätt att få bort spärren nu eller väldigt snart för jag är i väldigt kris för att få boende.
Mvh
Emilia

Kommentarer

  • Hej!

    Vad bra att du hör av dig till oss så att vi kan svara dig.

    Vi har nu tagit bort spärren och du kan anmäla intresse igen. Tänk på att du måste tacka ja eller nej om du får ett lägenhetserbjudande.

    Lycka till med sökandet!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.