Vad är Sörbacka?

Hej!
Det finns 9 lägenheter i Värsås som ni kallar för Sörbacka (Aftonpromenaden). Men det finns knapert med information om dom här på hemsidan.
Mina frågor är:
  1. Är det någon åldersgräns för att bo där?
  2. Vart kan jag se planlösning på dom lägenheterna?
  3. Är planlösningen den samma på alla 9 lägenheter?
  4. Vilket pris får man betala för att bo där?

Kommentarer

  • Hej Emina,

    Kul att du är intresserad av Sörbacka!

    Sörbacka ägs och förvaltas av Skövde kommun, men lägenheterna hyrs ut via Skövdebostäders bostadskö.
    1. Nej, det finns ingen åldersgräns för att bo på Sörbacka.
    2. Jag bifogar två exempelritningar. När det finns en ledig lägenhet i området kan du se planlösningen i annonsen.
    3. Alla lägenheter på Sörbacka består av två rum och kök men kvadratmeterna kan variera. Ytan ligger mellan 52,8–74,6 ㎡ i dessa lägenheter.
    4. Hyrorna ligger mellan 6700-9500 kr. Priset är olika beroende på ytan.
    Hoppas att informationen kan vara till nytta och jag önskar dig en fortsatt trevlig dag!

    Karl Kundcenter
  • Tack så mycket Karl! 😃
    Tyvärr blir det för dyrt för mig att bo där ensam. Men det är verkligen en attraktiv plats att flytta till. Och dom två planlösningarna visar att lägenheterna över lag är bra planerade.

    Tack!
  • Hej.
    Hur ser uteplatserna ut på Sörbacka. Är det avgränsat med nåt, typ häckar eller staket eller är det bara som en gräsplätt helt öppet.

    Therese
  • Hej,

    Vad roligt att du är intresserad av Sörbacka!

    Uteplatsen är avgränsad med en häck och om du gör en intresseanmälan på någon av våra lägenheter som är tillgängliga finns möjlighet att komma på visning.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kristina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.