Hur söker jag lägenhet med hiss eller en lägenhet på första våning?

Hej
jag undrar hur man söker lägenheter med hiss eller första våning

Kommentarer

  • Hej!

    Kul att du hör av dig hit.

    Man kan inte söka lägenheter på specifika val som du efterfrågar. När vi har lediga lägenheter på vår hemsida kan du se om lägenheten har de val som du önskar.
    All information, till exempel om det finns hiss och vilket våningsplan finns med i faktarutan på objektet.

    Önskar dig en fortsatt bra dag!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.