Ska jag teckna ett elavtal när jag flyttar till Bostället på Mariesjö?

Hej
Jag skall flytta in på Lärkstigen och försökte att teckna ett elavtal med Skövde Energi men de hittade inte någon adress i sin dokumentation.

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.
    Som boende på Bostället på Mariesjö kan du inte teckna ett eget nätabonnemang för el, utan debiteras istället för elen en månad i efterskott via din hyresavi.

    Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet!

  • Hej
    Jag har Göta Energi som elleverantör de behöver ett anläggningsfirmor var kan jag få tag i det
    Hälsn
    Christer
  • Du kan inte teckna ett eget elabonnemang när du bor på denna adress eftersom elen mäts och debiteras av oss på Skövdebostäder.

    Även vattenförbrukningen debiteras i efterhand på din hyresavi.
    Jessica Kundcenter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.