Vad betyder "särskild hänsyn för företag och myndigheter"?

Hejsan!
Det står att ni tar hänsyn till företag eller myndigheter som är under etablering eller utveckling. Vad betyder det och hur kan man utnyttja det?

Kommentarer

  • Hej!

    Vad bra att du hör av dig till oss så att vi kan svara på din fråga.

    Skrivningen betyder att vi har en möjlighet att ta särskild hänsyn vid ett företags etablering eller utveckling som är av största vikt för Skövde som ort och då eventuellt hjälpa till med bostad. Men så som bostadsmarknaden ser ut idag är vi mycket restriktiva med vår särskilda hänsyn.

    Man kan alltid skicka en förfrågan till Skövdebostäders marknadschef lina.eklund.svensson@skovdebostader.se och förklara på vilket sätt en hjälp med särskild hänsyn skulle bidra till Skövdes utveckling och så gör vi en bedömning. Men möjligheterna är som sagt väldigt små så som bostadsmarknaden ser ut idag.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.