Samboprövning

Hej jag o min flickvän skall flytta ihop och jag ska göra en förfrågan om att hyra ut i andra hand och min flickvän skall flytta från sin nuvarande lägenhet o skrivit på kontrakt för en ny där inflyttnings datum är 1/11 för henne. Jag undrar om ja kan lämna in en kopia på det kontraktet när hon inte har flyttat in ännu

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du kontaktar oss gällande denna fråga.

    Ja, det går bra att komplettera din ansökan om andrahandsuthyrning med kopian på din flickväns kommande bostadskontrakt.

    När du har lämnat in din ansökan får du svar inom tre veckor om andrahandsuthyrningen blir godkänd.

    Ha en trevlig kväll!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.