Är det rökförbud på Frostaliden?

Hej
Vi flyttar till frostaliden den 1 maj 2020 och det var någon som sa att det var rökförbud där stämmer det??
Vi tackade nej till trädgårdsstaden där vi fick en lägenhet på grund av att det var rökförbud på altan/området på dessa lägenheter.
Naturligtvis förstår vi att det är rökförbud inne.
MVH
Tomas o ulrika

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att ni hör av er till oss med er fråga.

    Vi har inget förbud mot att röka på sin balkong. Däremot måste man visa hänsyn mot sina grannar när man bor i ett flerbostadshus.

    Ha en trevlig eftermiddag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.